Ahad, 10 April 2011

10 April 2011(ahad)

Hari yang penuh dugaan aku tempuhi.....selepas kelas bahasa spanish ulu hatiku sakit hingga menyebabkan meeting untuk seminar yang akan berlansung 15 april 2011 terganggu....aku terpaksa balik bilik...semasa perjalanan balik hanya tuhan sahaja tahu betapa deritanya langkah untuk meneruskan perjalanan untuk sampai ke dalam bus.Sampai sahaja di bilik aku hanya mampu terbujur di atas katil dan menahan kesakitan....pada masa itu aku hanya fikir Allah dan mak bapakku....selama 4 jam aku menahan kesakitan.....Ya Allah sangat sakit rasanya....ini ujian sedikit dari Allah...kita harus dan sentiasa ingat akan kesakitan pesakit2 yang ada di hospital mahupun di rumah....betapa deritanya mereka menahan kesakitan.....Ya Allah kasihanilah hambamu yang lemah.......bantulah mereka Ya Allah....amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan